2010. február 17., szerda

Sziasztok!

Régen már volt egy pókernaplóm,amit végül nem folytattam,meguntam.
Most kaptam egy pozitív visszajelzést ,hogy jó volt a napló,így megpróbálkozok egy újjal.

A nevem "nerdherd".Többek között azt hiszem a PKR póker teremben fogok játszani és beszámolok majd az élő póker pályafutásomról is:).

Online teljesen uj befizetéssel fogok kezdeni, 50$-100$ körüli értékben.

Így majd majd gyűröm az NL10-et és az NL25-öt a PKR en.Tournamentekben és a SnG-ben 1$-2$-ost esetleg 5$-ost a PKR-en.

Élő póker nekem minden héten Hétfőn,Szerdán,Szombaton.Este 8-tol.

Hétfő; cash game 5000 HUF a beülőm a vakok 50-100 HUF. 9-10 emberrel.
Szerda,Szombat; SnG 2000 HUF beszállóval (egy este kb. 3-4 játék van) 7-10 emberrel.

A többi nap marad az online pókerre.Meg a délutánok.

Mostani valós élő és online bankrollom állása az 4000HUF .

Ma szerda van,így ma SnG vel kezdem a naplómat.Minden fejleményt lefogok majd jegyezni,hova neveztem be meg mikor stb.

A bankrollom állását minde bejegyzés végén be írom.

Online bankroll; 0$

Élő bankroll; 4000 HUF

1 megjegyzés:

  1. Biztos vagyok benne, hogy sikeres leszel.

    (na ja akinek sikerült 10 centből 45 dollárt a No Pay-en összehozni, az legyűri a PKR-t is )

    :)

    VálaszTörlés