2010. február 18., csütörtök

NoPay poker up to 45$

Na, akkor lássuk!

23/09/2009 16:13:46


Na,lassan hónap vége,aza helyzet hogy még az összeg nem jött ösze,várnom kell 120$-ra egy barát meghivós proóbol,de közbe már egy hete játszok egy nopaypoker nevü terembe,
vagyis 6 napja.Ahol már eddig össze szedtem 27$-t. 0,10$ bol.

Lehetnem is PKR re fogok befizetni,nem is tudom hova fizessek be az az igazság.Olyan terem kéne mindenféle képpen ahol van rackeback.A PKR en van,ráadásul elég jo a 33%.
De most szereztem be a poker tracker 3 nevü programot és a Poker office-t licensen.
Sajnos nem támogatják,pedig ezekre a programokra szükségem lenne.Van egy program a poker officer,az támogatja PKR-t,de nem találok seholse free full verziót.
Ha véletlen valaki tudna azt nagyon megköszönném.Vagy ha valahogy fel lehetne törni,azt is

De hát ugy döntöttem el kezdem irni ezel a programmal a naplot.

Szóval,kezdés ként kaptam 0,10$-t.(hozzá kel tenni olyanok vannak itt ebbe a terembe akik szinte azt se tudják hogy mi az hogy poker.)
Én ezt kihasználva cash game-t játszottam napi 3$ okal és ma léptem limitet,és a mai keresetem 10 perc alatt 8$.1$ al ültem le játszani NL5-re.Ebbe a terembe úgy irja hogy NL1000,ez is poén
mivel amugy centekben irja jová ugynevezett freeD-ek.Ja,és NL1000 beülö minimum 100cent(1$) kis vak nagy nagyvak 5 10$(5cent -10 cent) flip után már a minimum hivás 10$(10cent)....

Ki érti ezt?! .......de hát nekem ez kedvező tényleg jó kis tó

Profit; +$8

Balance; 27$


23/09/2009 23:59:15


Vágül csak le ültem még játszani.Össze is hoztam a hétvégére ki tüzött célomat,kcisit hamarabb aminek persze örülök.Mo st pihenek és uj célokon gondolkozok majd,hogyan is tovább.
Remélem meg álmodom

Profit; +$5

Balance;$32
24/09/2009 14:23:50


Hát végül ugy döntöttem hogy még ezen a héten maradok ebbe na teremben midnekép,gyüjtök valamennyi pénzt,mostmár gyorsabban haladok,mivel limitet léptem.
Délután játszottam egy kicsit,cash gameztem.Össze is jött valamennyi.Kb. proobálom tartani magam a napi +5$ hoz.Nem tudom hogy estek játszok e még,lehet.
De akokr midneképp jelentkezek.Ja és van itt eg ugy nevezett öszesitet ranglista,amiben 29. vagyok a 4089-böl és Champion nevet is viselhetem.

Profit;+5$

Balance;37$


25/09/2009 00:52:46

Na hát még este is játszottam még egy kicsit,HU-oztam,cash game-be.kis letéttel NL5-ön.



Profit;+3$

Balance;40$


25/09/2009 19:58:14


Ma se játszottam csak egy fél órát,mág mindig a kis letétet játszom

Már ma nem jtászok mivel következik a móka és kacagás

Holnap jelentkezek...


Profit;+3$ ú

Balance;43$


27/09/2009 14:28:22


Ujra itt,tegnapi komment kimaradt,mivel el kelett utaznom.Viszont net közelbe voltam ezért tutdtam egy kcsiit pokerezni egy olyan 5 percet.
Neveztem egy versenyre is sajnos az elején ki estem,nekem két pár A J neki K 3....hátflop az TQ...Mindegy,freeroll volt,mivel itt csak azok vannak,nem is bánkodtam rajta.
Ma majd este játszok most délután megint nem érek rá.


Profit; +2$

Balance;45$


27/09/2009 21:58:04


Fél óra játék után utolsó hand ,egy AK val estem ki egy AQ ellen neki,flopra flush,nekem a turnre...Mindegy igyis hasznot hozó volt ez a nap...


Profit;+4$

Balance; 49$


28/09/2009 11:57:09


Tegnap ugy döntöttem hogy kiveszem a pénzt,már ki utalta ma moneybookersre,elvileg 7 nap még jóvá irják,hát reménykedek minél hamarabb,nah majd most gondolkozok hova töltök.

Lehet mansion lesz belöle mivel régen volt ott egy bonusz és ahogy néztem egy 10$ os részlet még hijja van csak 300MCP-t kell öszeszdnem ,szerintem azt mineképp kijátszom,aztán fulltilt majd,legalább 60$ al akarok átmenni a fulltiltre.A barát promó sajnos még midnig nem jött össze...

Withdrawal; 45$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése